Tuesday, December 21, 2010

Perjalanan

Dr trggnu p kuantan then p bangi...Skang aku kat UKM bangi...Duk umah makcik aku...Aku tggu kazen aku yg dr sbh...Dy nak dtg sni...So aku sanggup turun dr kuantan sbb nak teman dy r ni...Gila, naik bas mlm2..Menakutkan aku...Laju gla pemandu bas tu bawa...

Td aku bru je kol ex aku...Dy demam...Dy byk mslh tp aku x dpt nak bantu...

Kenapa aku sgt2 mengharap terhadap dirinya....Padahal pd hakikatnya...Dy bkn lg milikku...

Rasa syg aku x thu hilang ke mana... Mungkin Allah nak beri kan pendamping yg terbaik pd masa akan dtg...InsyAllah...

Yg kekasih ex aku plak, kesian jga... Tp nak wat camna..Aku x dpt nak bantu..Aku dpt doa yg baik2 jak...

Mencintai seseorang tdk semestinya memiliki...

Lepaskan ia pergi....

Aku singleeeeeeee....hahahaha.... Dah2...Jgn nak fikir pjg...hehehe

Masa utk truskan hidup...Ingat Allah byk2...

No comments: