Thursday, December 30, 2010

Jalan-jalan Kuantan

Smlm aku tdur d hotel Ms Garden kuantan...Hnya satu mlm...Sbb td kazen aku pendaftaran dan arini jga kmi blik rumah makcik aku d kajang... Sgt3x sejuk...Scr logik mmg lah sejuk sbb aircond...hahaha...

Kami tggl d hotel berdekatan dgn Mega Mall kuantan...Jln2, p mkn...Mmg byk lah pakcik aku kuar duit...Rasanya lbih Rm1000 oh...



Aku ikut jak, dah kena bwa...Padahal aku malas nak ikut bha...Aku tggl d umah makcik aku lg satu d bangi...Aku selesa situ sbb aku leh round2 UKM...Kat sni blh jga tp perumahan yg blm lg ada ramai org...Tp ada sudah lah org...

Best lah jga smlm...Dpt jln2 round2 kuantan...Aku blm pena jejak kaki d melaka, Pulau langkawai...Msti best..Tmpt pelancongan yg paling best d Malaysia...

P/S: Cita2 aku dpt bantu org yg susah even aku terpaksa bersusah2...=).. Dmi agama, keluarga, dan org lain..

No comments: