Monday, October 4, 2010

Siapa aku sbnr-bnrnya d hati dy.....

Kadang- kadang aku berfikir sejenak, kadang- kadang mendatangkan tekanan pd diriku.... Aku mencintai dirinya, aku menyayangi dirinya....Tp aku takut bila dy bkn jodoh ku.... Setiap ari aku cub abelajar menerima, setiap ari aku menasihati diri....Jgn terlalu syg dan cinta...Nnti diri merana...

Betapa sukar sekiranya, aku dan dia.... Tiada jodoh...Andai mcm tu, aku perlu sedar... Lgpun, sekiranya dy benar-benar ikhlas terhadap diriku....Dy akan dtg meminang, dan meminta kebenaran utk memiliku drpd umi aku....

Setiap ari aku berfikir,
Setiap ari aku rasa seperti ingin menangis,
Tetapi aku cuba menahan.....

Kenapa kau hadir dlm hidupku,
Sekiranya kau hnya hadir utk menyakitkan hatiku,
Menjadikan aku seorang periang kpd seorang yg pendiam....

P/S: Klu benar dy sygkan diri ku, dy benar-benar ikhlas terhadap diriku....Dy akan dtg melamar aku....Bkn dgn berkata-kata manis shja...

(Cinta yg selama ini aku simpan dan aku menunggu seseorang mengambilnya....Dgn hati yg ikhlas...Akhirnya jatuh ke dlm genggaman seorang llki yg aku x brp kenal....Dan aku x tahu siapa dy sbnrnya....Sekiranya aku d beri peluang kali kedua....Aku x ingin sambut huluran perkenalan drmu...Bkn kerna diriku ini kejam, tp aku cuba menjaga diri dr d lukai...Tp akhirnya...Aku benar-benar terluka)....

No comments: