Friday, October 8, 2010

Aku x tahu mna satu

Aku x tahu lah.....Sbnrnya apa yg perlu aku buat.... Aku dah cuba....Dan aku belajar....Tp aku menjadi confius...Pelbagai pandangan yg aku dgr...

Tp kesimpulannya....Aku jatuh hati pd seseorang yg sudah berpunya....Aku kuatkan diri....Kadang2 aku berfikir, kenapa aku dan dia perlu mengenali antara satu sma lain sekiranya ini yg berlaku...

Tahu x kenapa aku semakin keliru....
More you think, more you pain....Mo re you know, more you pain....

Aku berfikir, dlu kan bla aku tahu dy dgn pompuan tu, dy suh aku dan dy lost cntc...Bla aku teringat balik....Mesti dy akan tggl kan aku suatu hari nnti....

P/s: Aku telah sekat jodoh ku dtg kpdku....Apa yg perlu aku buat....Aku nak nangis pun kan...Org x fhm....Ya Allah, apa perlu aku buat....Aku belajar memahami tp pernah ka dy belajar memahami diriku....=)

No comments: