Friday, October 22, 2010

Aku malu pd Allah, diri sndiri dan dia.....

Aku x thu lah kenapa aku percaya dgn kata-kata janji manisnya....Padahal aku ble jak fikir kan...Mentang2 dia llki...Senang lah dy nak main2kan aku.... Sakitnya hati aku....Tp aku cuba bertahan...

Bencinya aku pd dia....Benci sgt2....Geram aku sma dy....Kenapa lah aku ble cinta sma dy kan....
Mmg aku benci sgt2 dgn dia....Dia buat aku mcm teda perasaan....Aku ni mcm patung ka, binatang....Yg ble wat sesuka hati...

Maruah aku, ko hnya pndg sblh mata jak kan....Betapa kejamnya diri kau pd aku...Aku benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......

Ya Allah, bantulah aku.....Aku x larat dah nak nangis2 psl llki...Nak bertahan2...Padahal aku bknlah special d hatinya....

No comments: