Friday, October 1, 2010

Apa yg perlu aku buat

Ya Allah, bantulah hambamu ini...Aku rasa aku semakin jauh dr mu....Jgnlah kau tgglkan aku Ya Allah....Aku x ble hidup tnpaMU...Aku hadir d dunia ini dgn kuasamu...Aku x nak kau tgglkan aku....

Kerna smua kau blh tarik dlm sekelip mata....Sinarkanlah cahaya d dlm hati ini...Kau bolak balik kan hatiku dan bolak balikkan hati c dy ke arah kebaikan...Bantulah kmi...Jgn biarkan kami jauh lari dr jlnmu...

Apakah mmg silap aku...Kerna memberi dy ruang memiliki ruang d hati ini....Mmg silapku...Apakah aku perlu menyesali...Aku tdk tahu utk berbuat apa....

Sekiranya kesudahan hidupku tdk baik...Aku pohon ya ALlah....Jdkanlah kesudahan hidupku baik dan baik d sisi mu Ya Allah....Sayangilah aku...jgn kau tgglkan aku...Aku takut sekiranya kau tgglkan aku kerna tnpamu...Tiada guna berjuta org menyintaiku....


Astaghfirullah....Ampunkan dosaku ya Allah....

No comments: