Friday, March 23, 2012

Aku xmengantuk lg!!!

Assalamualaikum...hehehe...Aku x mengantuk lg..Aku tdo ptg td sbb ngantuk sgt dan penat...Jd aku mo ceta lah, sja utk berbasa basi d pg hari...Esk dan sabtu ada program fakulti anjurkan utk kos kewangan islam iaitu kami....Penatnya...Erm... Tp jgn pernah mengeluh sbb itu merupakan amanah terhadap diri kta..Kan3x...heeeee... Aku rindu kat sukri, tp xleh rindu lebih2...Blm halal dan semoga jodoh kmi dpnjgkan dan d percepatkan spya kmi dpt menjaga diri kmi.... Apabila ingin lakukan sesuatu, ingat Allah...Klu nk buat jahat x brani, nk wt baik suka skali....
Tgk kucing ni, pnya besar mulut dy menguap..Mengantuk sgt lah tu..Meow2 aku pun dh tdo..Aku pun nk tdo jgalah... Slamat malam... P/S:Ya Allah,jdkanlah aku manusia yg mencintaimu lebih dari segala2nya...Jdkan aku org yg mencintai kekasih mu iaitu Rasulullah S.A.W...Dan jdkan aku mencintai ibuku krn d situ terletak keredhaanMu.

No comments: