Friday, March 9, 2012

Stress!!!!!

Assalamualaikum...Hye..Arini tiba2 aku menjadi stress dgn keja yg byk...Ya Allah..Apa lah aku nk buat ni..Confident pun dh jd low sbb byk benda kna settle...Serabut kot...huhuhu.. Program aku plak besar giler dana..Xlarat lah klu kena buat keja sorang2...Tension..Aku pengarah program kna buat smua ka???...Aku rasa cam mls jak nk buat tp masalahnya aku dh ceta kat org lain dan minta persetujuan dgn lecturer aku.. Kesian plak kan..Errmm..
Aku tgh bingung skang ni..Pendirian pun mcm xtetap..Kejap ni, kejap tu..Sbb aku sgt2 stress dan bingung.. Assignment mmg byk..Bg arini, esk kna antar..Giler..Errmm....Pastu nk kna present lg subject2 yg mcm business ethics tu...Huh..Tension! P/S: Rasa mcm byk benda aku nk fikir...Dan aku sgt2 stress..Blh x jgn stress!!!... Ya Allah, aku bergantung kpdMu, dan aku berserah kepadaMu... Sekiranya program ini membawa kebaikan dan dpt mengeratkan silaturrahim, maka permudahkanlah..Sekiranya membwa kburukan, maka sabarkanlah hatiku dan tetap keyakinan didalam diriku bahwa apa yg terjadi pasti ada hikmahnya...

No comments: