Monday, April 11, 2011

Pressure

huh..Thu x td pagi bla dy reply msg aku..Pnya sakit hati aku dgn jwpn dy...Aku mls dah nak fikir psl dy...Baik aku lpakan dy...Aku perlu fikir...Lg byk llki yg baik dr dy..Mungkin Allah dah sediakan yg terbaik buat aku...Sabar je lah..

Ni smua ujian dr Allah buat aku yg lemah iman ni...Agar aku menjadi kuat dan tabah...Sabor jelah kay...hehehe...Smua silap aku yg terlalu memilih..Inilah silap aku...Kerna smua sifat tamak dan hawa nafsu aku...Aku lepaskan seorang llki yg sgt baik...Dy mmg baik...Dan aku x layak buat dy yg sgt baik...

Skang kta perlu muhasabah diri...Jgn terlalu tension memikir benda yg x sepatutnya lg...Skang we need to do it a proposal...This wenesday we have to present a proposal in front our ketua jabatan and timbalan dekan...Tomorrow also I have a tes...The after tomorrow I also have a test again...Argh!!!...A lot of work that I have to do it..Fibal exam, x lma lg... (^_^)

P/S: Gembira lah, selagi hayat d kandung bdn...Smua yg terjadi ada hikmahnya...Jgn bersedih hati wahai hatiku...

No comments: