Thursday, April 7, 2011

Hari ini 7/4/2011 ( meluah perasaan)

Td borak ngan kwn..Dr jam 12 smpi lah jam 3.18...X sedar pun...Ktaorg meluahkan perasaan sesama sendiri...Aku cuba bljr dan mengambil thu...Manusia tdk lah sempurna mana...Smua x perfect...So kta muhasabah diri balik... Apa yg baik dan buruk yg perlu kta amik dan jdkan sbgi teladan...

Best lah jga dpt luah perasaan td...Tp aku cuma rasa mcm hati aku dah keras...Ya Allah jgn biarkan aku menjadi keras....Jdkanlah aku seorang yang lembut...Jdkanlah aku seorang yg penyabar...I hope it...Amin...

Kini aku byk mengalami mcm2 keadaan, mcm2 perangai manusia, mcm2 karenah manusia, mcm2 ujian yg menimpa, mcm2 pengalaman yg dpt...Rasa sgt2 beruntung....I hope that I be de best for my enviroment and the most important is for Allah...For my religion...Then my mum...Umi aku yg byk berkorban utk besarkan aku...Aku msti bls jasa ibuku...Dy lah yg aku syg...InsyAllah, aku nak bwa umi aku g naik haji...

P/S: Hnya Allah yg terbaik...Hnya Allah Maha sempurna...Hnya Allah yg thu apa yg terbaik buat hambaNYA....I love Islam... ( ^ ___ ^ )

No comments: