Tuesday, June 19, 2012

Kena marah dan terasa hati

Dia bad mood psl final exam, aku bg lah motivasi kat dia pastu dia marah... Masa aku stress pasal final exam, dia x bg motivasi tp aku thu dy bergurau dengan gurau2 nk rotan lah dan sebagainya...Cuma bg aku..Aku x suka mcm tu..

Aku tahu dia tengah stress tengah tension, aku cuba pujuk diri yg dia marah sbb dy tgh tension..Tp aku xthu nk kata apa..Aku selalu kata pada diri, hanya Allah tahu..Adakah dia jodoh aku atau tidak..

Biarlah, aku bg dia ruang...Sebanyak2 ruang dia nak..Xnk layan dh...Banyak lagi benda boleh buat...So happy2 k fadhilah...

Umi ngan adik lagi perlukan kau dari si dia... Kena kuatkan semangat untuk kebahagiaan umi dan adik...D dunia ni aku hanya punya Allah, Rasul, umi dan adikku...



P/S: Erti kehidupan mengajar aku untuk menjadi lebih matang... Ku perbaiki diri dari masa ke semasa...Aku berharap agar Allah perkenankan doaku..Ya Allah jangan tinggalkan aku, dan bantulah aku menghadapi masa-masa yang sukar...Kerana kebaikan dan kemudaratan datang darimu...Engkau Maha berkuasa, Maha pengasih dan penyayang...


No comments: