Wednesday, June 6, 2012

Emosional

Assalamualaikum.. Cuma nk ceta yg aku skrang kuat emo..Tp xda lah emo smpi marah2 org dlm realiti kehidupan.. Mungkin 2, 3 menjak ni aku cepat sensitif...Erm..Aku x thu nk kata apa...Aku nk org fhm aku, dan aku cuba fhm mrk... Astaghfirullah, biarlah aku merasa diri aku yg salah...Mungkin aku yg x fhm diorg...Aku suka marah2..Aku slalu fikir benda negatif... Tiada sesiapa yg blh memahami aku kecuali Allah... Allah sahaja yg thu apa ada dalam isi hati ini.. Aku perlukan motivasi yg blh membina diri bkn yg boleh menambahkan emosi aku.. Erm, aku x thu apa yg aku fikir ni yg smpi blh aku wt mcm ni..Suka marah2..Byk sangat kali syaitan dlm diri..huhuhu... P/s: Sori sbb banyak wat org sakit ati...Ya Allah, bantulah aku mengatasi kelemahan diri ini agar kelemahan ini tidak menyakiti hati orang lain...

No comments: