Tuesday, August 9, 2011

Hari ini pnya kesah...

Td dy ym aku..Aku kata jgn ganggu aku..Dy kata just nk wish belated bfday, bln ramadhan ngan nk jd kwn aku..Huh..Sepa mo kwn ngan kaki penipu cam tu..Menyusahkan hidup jak kan..

Lg pun aku dh tutup buku ttg kisah silam aku dgn dy..Dan aku x nk ingat dy lg..Cuma aku sukar lpakan dosa aku..Tda maknanya mo ingat dy...Buang masa dan tenaga jak..heeeee

Hati ini mungkin masih mencari, tp aku perlu katakan pd hati..Allah tlh sediakan yg terbaik,so x yah nk sedih2 dan mengusut fikiran ttg lelaki cam tu..Kan3x..

Dlm hidup ni..Allah beri kta 2 pilihan..Nk ikut cahaya Islam atau cahaya kegelaan iblis..Smua terpulang pd diri sndiri..Kta yg menentukan..


Dan, mungkin manusia sukar utk lpakan kisah silam masing2 tp mrk sedaya upaya menjalani kehidpan mrk seperti sediakala...Dan pd manusia yg terlibat tlg lah memahami..Jgn thu nk menyusahkan org jak..Tmbh dosa jak..

So aku mmg dah wat kptsn aku x nk ingat sal dy dan aku x nk thu sal dy lg...Dan aku x cintakan dy lg...Aku x sygkan dy lg..Seriously..


P/s: Cinta akan Allah yg terbaik..X pernah menyakiti dan x pernah mengecewakan..Hnya kegembiraan shja yg ada bila mencintai Allah...

Buat masa ni, bek kta bljr..Niat nk bantu keluarga utk maju ke hadapan...So move on..Get ready in any Probability in face harder problem...Yeppy!!!

No comments: