Thursday, July 17, 2014

skrg dan tekanan

Assalamualaikum,

I'm back..hehehe.. Skrg nk crita bahawasanya, Allah sebenarnya sediakan sesuatu yg lbih indah pd sy skrg.. Dulu kan,slalu sedih lah, sakit hati lah..hihihi

Now I dah keje kt kelantan.. Jauhkan dari sabah.. Ni lah pengorbanan yg terpaksa aku lalui..Best keja kt sni, smua staff baik2.. Tp housemate aku plak, ada yg kedekut taik hidung masin..hahaha

Skrg aku nk crita bahwasanya aku stress dgn org yg suka suke nk atur hidup aku.. Excuse me, I dah bsr.. Pndi fikir, bkn nya xthu berfikir.. Jd please lah.. Jaga diri sndiri dlu.. Bkn aku xnk trima nasihat ke apa.. Aku blh trima nasihat cuma aku xblh trima bla org nk atur hidup aku.. Ko bkn mak aku ok.. huh..

Tarik nafas, dalam2.. Sabar..huhuhu.. Now I, try to be cool.. Puasa ni, mcm2 cobaan.. errrmmm..

p/s: sabar3x.. btl3x.. hehe

No comments: