Thursday, May 12, 2011

Jiwang3x..

Knpa aku dah hilang perasaan r...Aku x dpt feel dah apa2 rasa cinta dlm hati ni...Aku cuba dgr bermcm2 lagu jiwang kot...Smpi aku x sedar dah, apakah aku penah becinta dahulu..Kehilangan rasa dlm hati membuat aku sukar utk mempercayai cinta lg...Takut utk d sakiti skali lg...

Kadang2 aku hairan, knpa manusia sering jatuh cinta , mempermainkan cinta, dipermainkan cinta dan mcm2 lagi..Aku pun dah jd mcm tu...Kenapa mudah jd sebegitu, adakah d sbbkan aku percayakan seseoang sehingga aku mudah d tipu...

Aku rindukan mahdi tp dy dah nk kawen dah...Aku x blh kacau dah kehidupan dy...Inilah yg dinamakan bkn jodoh...Mungkin Allah tlh sdiakan yg terbaik buat diriku ini...Sedih pun dah x thu nk gmbrkan mcm mna..Hati aku kosong dr cinta...Kadang2 aku konfius..More konfius...huhuhuhu

Cinta, hadir tika tdk d perlukan, cinta pergi ketika hati mula syg, kini hati diam membisu, tdk thu antara cinta atau nafsu...Kini aku perlu sedar...Dan perlu motivasikan diri... Kuatkan diri..

P/S: Jdlah diri sprti dlu yg gembira dan x penah memikirkan tentang cinta...(^_-^)v

No comments: