Monday, November 8, 2010

Mggu utk Study( x lama g Exam)

Aku kena start belajar...X lama lg Exam...Risau gak aku...hehehe... Kna bljr btl2...Dunia arini semakin mencabar dan advance...hihihi...

Ya Allah tetapkanlah hatiku utk berada dlm berkeadaan syariat Islam... Sgt aku menginginkan hidup dlm keadaan keredhaan mu...

Bersyukur aku ke hadrat mu...Betapa indahnya hidup bertemankan kwn2 yg baik2...Yg bisa membimbing hidupku...Menjadikan aku manusia yg melihat dunia ciptaan mu dr pelbagai sudut dan berpandangan positif terhadap apa yg berlaku...

Rindunya aku pd Hidup mendampingi rumah ibadat mu...mendengar ceramah agama yg d sampikan ustaz Wan...

Ya Allah jdkanlah hidupku sbhgn pd rumah ibadat mu...Ya Allah, berikanlah Umi ku seorang menantu yg terbaik buat dirinya...

Berikanlah aku seorang suami yg bisa menyayangi adikku...Bisa membimbing aku ,ibu ku, adik ku...Dan bakal keluarga yg akan ku lahirkan...

P/S: Mudah-mudahan Allah beri yg terbaik pd kta...Smoga Allah tdk menjauhkan kta dr-Nya...(kerdhaan allah adlh keutamaan ku)

No comments: