Thursday, September 9, 2010

Hati ku menjadi semakin pelik

Entah lah...Aku x tahu r...Camna aku leh syg org cam dy tu...Nak kata aku pena jmpa...X pena plak... huhuhu... Kadang2 kan aku geram juga lah sma dy...Mulut cm teda insurans...Klu dy ada depan aku...Dah lama aku cubit mulutnya bha...

Sandi kan....Aku takut aku frust nonggeng jak nnti....Aku ni tambirang jak...Kuat kunun...Skali klu frust...Kwn aku pun ikut tension klu tgk aku....hahahaha...

Bha pa lg...Hepi2 kan diri...Knpa lah mo kasi tension diri...Mcm dy jak llki d dunia ni bha...Org lain approach ko x nak....Ko tetap nak dy kenapa...Aiyooo....Sia tia fhm oh...Apa2 pun...Mna ko lah...hehehehe...*sot sudah, ceramah diri sndiri...huuuuuu...

Nota: Nasihat gue, jgn dekati cinta klu x kuat....Aku nak undur diri pun x dpt sbb dah terjebak dlm cinta...Payah mo lari...So...Jgn cuba2 ya kwn2...heeeeeee

No comments: