Tuesday, December 29, 2009

keputusan

Aku dah wat keputusan x nak ingat dy lg...Dan aku x kan bermimpi bersuamikan dy...Apa gna aku syg kat dy klu dy langsung x menghargai..So i made decision dat i will forget about him..Aku dah padam no fon dy, remove dy dr jd kwn aku..Anything yg m'buat aku connect with him, aku try 2 cut it..Bkn utk memutuskan silaturrahim....Tp aku wat smua ni, agar aku bisa melupakannya..Cinta yg tulus dan ikhlas mmg perit utk d lupakan..But i hav 2...Mbe i and he suitable be a fren only...I hope ari2 mendatang, perasan aku t'hdp dy hanya sprt kwn biasa sja...Misal lah suatu hari dy dtg, ingin kan kepastian...Minta maaf lah hati aku dah t'tutup wat kau selamanya..Selama ni aku try utk pertahankan cinta aku t'hdp kau..Tp apa ko wat, kau makin menghancurkan perasan aku..Jd apa guna utk mengingati org sprt kau yg x tau menghargai cinta...M'beri kata2 manis sehingga aku terjerat dgn kata2 kau itu..So de conclusion is ble jalan lah..

No comments: