Tuesday, November 10, 2009

Luahan Hati..

Hati ini aku pernah terbuka utk dirimu walaupun aku x pernah luahkan kpd kau... Tp aku tau bhwa kau tau aku mencintai mu tp kau pura2 utk tidak mengerti sehingga menyebabkan aku telah mula tawar hati... Dan Mungkin aku bukan lah jodoh yang terbaik buat mu.. Pada minggu yang lalu, aku telah mengatakan pada diriku bahawa aku perlu melupakan dan melepaskan kau drpd membayangi diriku... Dan aku mengundurkan diri utk kebaikan dirimu dan kebaikan diriku sendiri.. Selama ini aku cuba utk melupakan mu tapi tidak berjaya sehingga ada seorang lelaki lain telah membuat aku melupakan mu sedikit demi sedikit.. Lelaki itu tidak mempunyai satu pun ciri2 lelaki idaman ku tp aku x tau apa yg membuat aku tertarik padanya.. Mungkin ALLAH ingin aku cuba melupakan mu kerana selama ini aku terasa sangat terseksa sehingga aku pernah menangis keranamu.. Tapi aku sedar, kenapa aku perlu menangis untuk seorang lelaki yang x pernah menghargai aku.. Jadi aku berdoa agar aku bisa lupakan kau.. Dan aku rasa sedikit demi sedikit aku berjaya melupakan kau dan rasa cinta aku terhadap mu mulai pudar.. Tapi sekiranya suatu hari kau datang padaku, mungkin aku tidak dpt menerima mu lagi tapi kalau ALLAH bukakan hati aku insyallah aku terima mu kembali tp memakan masa yang lama.. Wallahua'lam..

No comments: